Warsztat skierowany do nauczycieli, pedagogów, psychologów i specjalistów ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej, którzy chcą wykorzystać sztuczną inteligencję do automatyzacji i usprawnienia procesów dokumentacyjnych w szkole. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się, jak AI może wspierać tworzenie i edycję kluczowych dokumentów, takich jak opinie, orzeczenia oraz plany działań wspierających.
Pokażemy, jak sztuczna inteligencja może pomóc w optymalizacji czasu pracy poprzez automatyczne redagowanie raportów, podsumowań obserwacji oraz dokumentacji związanej z diagnozą i terapią uczniów. Uczestnicy poznają także narzędzia AI, które mogą usprawnić procesy komunikacji z rodzicami, wspierając współpracę w zakresie dostosowania metod i form nauczania. Warsztat będzie miał charakter praktyczny, a jego celem jest wdrożenie nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą efektywność pracy specjalistów oraz podniosą jakość wsparcia udzielanego uczniom.